Odgovori na česta pitanja

Šta točno te zanima?

Plaćanja

Koje oblike plaćanja prihvaćate? 

Plaćanje pouzećem: plaćanje se vrši kuriru po preuzimanju paketa.

Platne kartice:izravno u trenutku kupnje s Visa, Mastercard i American Express karticama.

Prilikom plaćanja možeš odabrati željeni način plaćanja. Kako bismo svim našim kupcima pružili sigurno iskustvo kupovine, sva plaćanja bit će podvrgnuta sigurnosnim provjerama. 

Mogu li platiti po predračunu? 

Trenutno ne nudimo plaćanje po predračunu, osim za veće narudžbe i za poslovne korisnike. Ako si poslovni korisnik, možeš nas kontaktirati na: b2b@eggoglow.com.

Dostava

Koliki su troškovi dostave?

Cijena dostave za Hrvatsku iznosi 3,9€ za pakete do 100€. Za narudžbe iznad 70€ poštarina je besplatna. 

Kada se šalje moja narudžba?

Ako je proizvod dostupan na zalihama, paket se šalje već isti radni dan, osim za narudžbe poslane tijekom vikenda – one se šalju prvi sljedeći radni dan.  

Koje prijevoznike koristite?

Za brzu dostavu tvojeg paketa brine se Overseas Express i osigurava da su narudžbe dostavljene u roku od 1-3 radnih dana. 

Kako mogu pratiti svoju narudžbu?

Nakon što je tvoja narudžba napravljena, primit ćeš email s potvrdom. Nakon što je tvoja narudžba poslana, primit ćeš email o dostavi s linkom za tvoj broj za praćenje paketa. 

Je li moja narudžba poslana? 

Sve narudžbe napravljene do 11:00 sati šalju se isti dan. Čim tvoja narudžba bude poslana, poslat ćemo ti email kako bismo te obavijestili. 

Narudžbe

Mogu li otkazati svoju narudžbu? 

Ako trebaš napraviti bilo kakve promjene u svojoj narudžbi, kao što su adresa, telefonski broj, odabir proizvoda, kontaktiraj nas na hi@eggoglow.com i mi ćemo rado izvršiti potrebne promjene za tebe. To je moguće sve dok tvoj paket još nije obrađen u skladištu.

Ako i dalje želiš otkazati svoju narudžbu, to je moguće samo ako tvoja narudžba još nije obrađena u našem skladištu. Kako želimo da proizvodi stignu do tebe što je prije moguće, obrada u našem skladištu je vrlo brza.  

Ako želiš otkazati svoju narudžbu, pošalji nam email s brojem svoje narudžbe i u naslovni redak upiši OTKAZIVANJE NARUDŽBE. Poslat ćemo ti email u roku od dva sata kako bismo te obavijestili je li otkazivanje bilo uspješno. 

Mogu li promijeniti svoju narudžbu?

Budući da želimo da tvoji proizvodi što prije stignu do tebe, obrada u skladištu je vrlo brza. Svoju narudžbu možeš promijeniti samo ako još nije obrađena. Molimo pošalji nam email na hi@eggoglow.com s brojem narudžbe i onim što želiš promijeniti. Poslat ćemo ti email u roku od dva sata kako bismo te obavijestili je li promjena bila uspješna. 

Stavila sam pogrešnu adresu za narudžbu, što da radim?

Adresu možeš promijeniti samo ako paket još nije obrađen. U suprotnom, imaj na umu da ne možemo promijeniti adresu narudžbi koje su obrađene i poslane, ali to možeš učiniti nakon što zaprimiš broj za praćenje paketa u emailu. 

Nisam dobila potvrdu narudžbe, što da radim?

Nakon što je tvoja narudžba dovršena, poslat ćemo potvrdu narudžbe na tvoju email adresu. Ako ne dobiješ potvrdu, provjeri svoju neželjenu poštu jer naše potvrde često tamo završe. Ako ne primiš svoju potvrdu u roku od 24 sata, kontaktiraj nas na hi@eggoglow.com. 

Što da radim ako sam naručila krivi proizvod?

Ako tvoja narudžba još nije obrađena u našem skladištu, možemo zamijeniti proizvode, u suprotnom nam možeš vratiti proizvod. Najbolje bi bilo da pogledaš odjeljak o povratima, gdje je opisan cijeli ovaj postupak. Ako ti i dalje treba pomoć, možeš poslati poruku našem timu za korisničku podršku na: hi@eggoglow.com. 

U mojoj narudžbi nedostaje jedan proizvod. Što trebam napraviti? 

Iskreno se ispričavamo zbog nastale situacije. Iako narudžbe obrađujemo s najvećom pažnjom, povremeno dolazi do pogrešaka.  

Molimo kontaktiraj nas na hi@eggoglow.com sa sljedećim informacijama:

Broj tvoje narudžbe Potvrda ispravnog naručenog proizvoda - možeš nam poslati snimku zaslona svoje narudžbeFotografija paketa kojeg si primila

Čim provjerimo što je pošlo po zlu, obavijestit ćemo te putem emaila što ćemo učiniti kako bismo bili sigurni da pravi proizvodi dođu do tebe što je prije moguće. Hvala na razumijevanju! 

Primila sam pogrešne proizvode u narudžbi, što trebam napraviti? 

Iskreno se ispričavamo zbog nastale situacije. Iako narudžbe obrađujemo s najvećom pažnjom, povremeno dolazi do pogrešaka. 

Molimo kontaktiraj nas na hi@eggoglow.com sa sljedećim informacijama:

Broj tvoje narudžbePojedinosti o pogrešnom proizvodu kojeg si primila (također bi bilo od velike pomoći ako bi nam poslala fotografiju pogrešnog proizvoda).Potvrda ispravnog naručenog proizvoda - možeš nam poslati snimku zaslona svoje narudžbe

Čim provjerimo što je pošlo po zlu, obavijestit ćemo te putem emaila koji je sljedeći korak. Hvala na razumijevanju! 

Moji proizvodi su stigli oštećeni, što moram napraviti?

Iako se proizvodi pažljivo pregledavaju prije pakiranja, moguće je da dobiješ neispravan proizvod. U tom slučaju, naravno, imaš pravo na zamjenu za novi proizvod. 

Ukoliko primiš oštećene proizvode, kontaktiraj nas na hi@eggoglow.com u roku od 48 sati od primitka paketa. U poruci napiši broj svoje narudžbe i priloži što više fotografija oštećenog(ih) proizvoda. Obavijestit ćemo te putem emaila o tome kako će zamjena funkcionirati.

Gdje je moj račun?

Kako bismo smanjili potrošnju papira, narudžbama ne prilažemo tiskani račun. Primit ćeš elektronički račun nakon primitka pošiljke putem emaila. Ako ga ne primiš, obavijesti nas slanjem emaila na našu email adresu: hi@eggoglow.com, a mi ćemo ga naknadno poslati.

Kako mogu dobiti račun s PDV-om? 

Ako želiš dobiti račun za tvrtku, kontaktiraj nas na b2b@eggoglow.com. Molimo navedi svoje ime i prezime, podatke o tvrtki (ime, adresu, porezni broj), te željene proizvode s količinama i bojama kako bismo mogli pripremiti ponudu.

Povrati i povrat novca

Koja je vaša politika povrata?

Cijeli postupak povrata novca, nadoknadu troškova i opće uvjete možete pronaći ovdje. 

Kako mogu vratiti proizvod?

Kupljeni proizvodi moraju se vratiti odmah ili najkasnije u roku od 14 dana od datuma obavijesti o povratu. Moraju se vratiti neoštećeni, nekorišteni, u istoj količini i u originalnom pakiranju. 

Također nam moraš dostaviti ISPUNJENI OBRASAC ZA POVRAT PROIZVODA, koji se može pronaći ovdje. Preuzmi obrazac na svoje računalo, ispuni ga i priloži u email. Povrat neće biti obrađen bez ispunjenog obrasca. Snosiš jedino troškove povrata proizvoda (poštarina). Za detaljnije informacije pogledaj Opće uvjete poslovanja.

Mogu li napraviti povrat proizvoda ako ga više ne želim?

Proizvode možeš vratiti u roku od 14 dana, nekorištene i u originalnom pakiranju uz račun. Međutim, budući da želimo naše proizvode učiniti dostupnima svima, prihvaćamo povrat EGGO uređaja koji su već korišteni, uz rok povrata od 30 dana od datuma kupnje. Stoga možeš vratiti svoj EGGO uređaj u tom roku, bez obzira na razlog vraćanja. Snosiš jedino troškove povrata proizvoda (poštarina).

Molimo priloži ISPUNJENI OBRASAC ZA POVRAT PROIZVODA u svoj email, koji možeš pronaći ovdje. Bez ispunjenog obrasca, tvoj povrat neće biti obrađen. Za više informacija o povratu pogledaj odjeljak Opći uvjeti.

Kada i gdje ću primiti povrat novca?

Nakon što pošalješ obrazac za povrat, dostavit ćemo ti adresu za povrat proizvoda. Nakon što primimo proizvode, obavijestit ćemo te emailom da smo primili proizvode i napraviti povrat novca. 

Rok za povrat novca je 21 dan. Povrat novca bit će plaćen na bankovni račun koji navedeš na obrascu za povrat proizvoda. 

Izgubila sam račun, a želim nešto vratiti, što da radim?

Ako si izgubila svoj račun, obavijesti nas na hi@eggoglow.com. Molimo da nam pošalješ i broj narudžbe.

Hoćete li mi vratiti troškove dostave?

Ne, poštarinu za povrat proizvoda snosi kupac.

Hoću li biti obaviještena kada primite vraćene proizvode?

Obavijestit ćemo te emailom kada stignu vraćeni proizvodi.

Eggo je prestao raditi, što trebam napraviti?

Svi Eggo uređaji pokriveni su jamstvenim rokom od 1 godine. Ako je tvoj Eggo prestao raditi ili se ne puni kako bi trebao, pošalji nam video kvara. Video bi trebao jasno pokazati kako puniš svoj Eggo i kako ga želiš uključiti. 

Nakon pregleda videa, obavijestit ćemo te o sljedećem koraku putem emaila.